halo.....

thanks 4 following my blog, xsangka ade gak yg sudi heeehhheee...........

Monday, March 16, 2009

resultku terkelongkang jua......

assalamualaikum kengkawan, pekabo. result aku da kuar ari khamis lepas(12 mac), ok lah bley tahan, kire bley bangger lg lar, alhamdulillah, mak ayah aku pun puas hati gak, takde sebab untuk sdey pun, kepada sume kengkawan yg berjayer, tahniah yer, macam bese lah, results da kuar, pelbagai universiti mengambil kesempatan mengambil pendekatan drastik dengan mengadakan karnival pendidikan, antaranya yg aku sempat g hujung minggu lepas ialah anjuran MARA DAN UiTM, rmai gler yg hadir, yg MARA nyer wat kt PWTC, whereas yg anjuran UiTM nyer kt stadium melawati shah alam, mase kt PWTC, ku terserempak nagn kawan sekelas aku, ALENG the nargis, so kiteowang gerak ber2, macam uni, macam kos, macam ragmnyer, dan pada mase yg same aku singgah MATTA FAIR 2009, kt tempt same ler, and 4 da 1st time aku dapat pegang yg ader kt sane untuk menarik perhatian pengunjung, best gler


mengerikan, tulang belakang dier mcm nak jerut jer aku nyer tekak, pe2 pun kesokan harinyer aku g yg kat UiTM, jumpe ngan sedare aku, cik rohaya, beliau banyak membantu aku memahami kos yg aku akan amik, thanks kepada sedare mare yg still mnykong aku untuk mara ke depan, ok lah pen da nak abs ink, kena lah beli baru yer, see ya. assalamualaikum

-burger dalam kunyahan-

No comments: