halo.....

thanks 4 following my blog, xsangka ade gak yg sudi heeehhheee...........

Wednesday, May 6, 2009

rindu giler neh........

assalamualaikum, argh rindu kat blog, sori ler da jarang, makin cbuk ler ngan keje sume, baru2 aku dapat tawaran ke matriks londang, melaka dan juga ke uitm melaka, kos- sc actuary...... tak tau mane nak pilih, saya pkir nye pkir nye pkir, akhirnya i made up my mind to go uitm, lame beb aku tunggu nak masuk, akhirnya penantian ku berbaloi. huhuhuhuhuhu

aku ader beli ikan guppy taw, tujuh ekor sumenye, actually 8, tapi sekor dah mati, tak sempat ,masuk bekas pun, penat aku bli penth house utk die, leh blah gitu jer,

tapi pemergian dia diganti lak ngan 15 anak ikan yang baru lahir, aku bli arine, luse terus beterlur, maklumlah, ikan guppy kan reproduktif species ckit, subur sngtlah tuh, wakakakkaakka, aku pkir nanati nak bwk ikan ke u, yela u pun kat shah alam, bley blek, kolej pun kat luar........ harap2 aku dapat melakukan yg terbaik untuk berjaya.....
oklah, chow dlu assalamualaikum

-burgerdlmkunyahan-

No comments: