halo.....

thanks 4 following my blog, xsangka ade gak yg sudi heeehhheee...........

Saturday, August 1, 2009

cuti da ker????????????

aduyai....... awat la bg cuti awai nau............. tak sampai sebulan.......... tu la penangan h1n1........ dengan u aku pn kene cuti seminggu........ sampi2 je kat umah, teruih demam..... aduiyai.........tp xpe sok aku da blek.......... aku malasla nak ponteng ne........ kos da la susah.......... tpo uitm ade kuarkan borang pengesahan kesihatan.......... aku tak tau nak amik ke tak........ tp da disuruh.....bedal jela......... ble masuk je student portal........ xde pepepn......... ntahla bdk2 ckp takyah watpepe........ wat bodoh je...... pepepun aku kene sudy............. makin lame mkin bingung aku diwatnye.......... ok la......... nak benti la......... nak kemas brg............ assalamualaikum.........

-burgerdalamkunyahan-

No comments: