halo.....

thanks 4 following my blog, xsangka ade gak yg sudi heeehhheee...........

Tuesday, February 17, 2009

test mandu, takutnyer

assalamualaikum, time kasih view blog aku, aku masih dalam proses nak menjadi dewasa, salah satu syaratnye ialah mendapat lesen mandu, yela 17 tahun baru leh mohon lesen mandu, so agak mengujakan lah jugak proses dia yang mengajo aku tuh name bryan, name pun mcam orang die, gampang, hehehheehhe 1st time tuh takut gak, pelbagai siri kematian enjin telah pun dicatatkan, heheheheheh hari ahad baru2 nih, aku gi pra test kt bangi, memula ok, tapi ade skali time naik bukit, tetiba kedudukan keta beralih, dan sebab itu aku terlanggar tiang2 kat tepi tuh, wahahahaha, kelako aler, pengajo bkan main panik, aku lak bantai ketawa dalam keta, tapi pengajar aku baik gler, 24 ari bulan aku test jpj, ntah bley ke tak, tapi kena gak la lulus kan, kalu tak wat malu muke laki je, coz pompuan ley pas, laki lak xley, oklah wish me luck, wait for my next blog huh, assalamualaikum

No comments: