halo.....

thanks 4 following my blog, xsangka ade gak yg sudi heeehhheee...........

Friday, June 26, 2009

among the happiest day ever........

tanggal 21 jun, ari ahad, aku ngan family aku wat kenduri kat umah........ persiapan telah dibuat.. aku jemput tak ramai hanya sedara mare dan kengkwn yg terdekat, arap tiada pihak yg kecik ati kalu tidak dijemput..... start kul 12.30, memula bace yassin, atuk oto (nama sebenar aswoto bin saion, jowo la) aku yg leading setelah selesai majlis disambung dengan upacara makan2, ramai tetamu yg dtg antara kul 1-3 petang, waktu yg sesuai utk makan tengah hari, alhamdulillah ramai juga yg menghulurkan duit, mcm saguhati la, aku memg segan nak amik, tp org da memberi, mestilah kita menerima, yg aku sedih ckit kengkawan maktab xde yg dtg pn, xpe mereka pn ade urusan memasing la, tp luckily ade kawan dr smkbdp, kl ne yg dtg tak sangka, kawan cume 2 bulan je d anggap mcm kawan lame, bgs la die org, mane yg dtg, time kasi, mane yg tolong, jutaan penghargaan aku rakamkan, dan di akhir majlis di hari itu aku dapat sumbangan sebanyak RM 240, alhamdulilah, murah rezeki aku, ok la ne ade some pics 2 view, tq 4 read, assalamualaikum





-burgerdalamkunyahan-

No comments: