halo.....

thanks 4 following my blog, xsangka ade gak yg sudi heeehhheee...........

Thursday, June 4, 2009

chop n steak all the night.........

assalamualaikum........... aku ade g 1 restoran yg ade konsep yg pelik tp benar........ namanyer chop n steak house....... neme pn da plik kan????? hehehhehehe restoran ne ade konsep yg menarik... di mana bile kita masuk je ke dalam restoran...... ada satu KAPAL depan mata.......... mungkin aku yg jakun. kapal tu bertindak sbg cashier stand dan tempat dish washer....... aku terpegun ngan hiasan dalaman yg omg........ magnifico..... so going to sail like that......... hahah speaking london ko......... makanan nya pun enak....... you know steak yg tebal..... juicy.. emmmmmmm i just can imagine that taste again and again...... hmmmm 27jun semakin mendekati tak tau nape aku rase merundum lak nak wat things smooth........ argh

tell me why u so hard to forget to remind me

im not over it....

tell me why i can seem to face the truth....

that i just a little too not over you........

-burgerdalamkunyahan-

2 comments:

.KOKO. said...

mmg ko neh kuat mkn laa weyh..
haih...
nyway..
retsrnt ni ktne??
ko xmention pown..
promote j lbey
tp klu ak nk g cmne?
haih kaw!

nyway..
27jun??
msuk uni ea??
uni ane??
ak da lost cntct da nan adek2 ak neh..
nanie j yg uptodate nan ak..

Farhan Aripin said...

tq mengomen kat sini akak......... restoran nih ade kat kg baru..... dia punye main cawangan kat situ la... ade gak cwngan laen kat seri kembangan ngan kelana jaya kalu tak silap. owang msk uitm shah alam...... kos sc actuary. akak pecer?????